Skylight

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Sandra - 7 januari 2014 16:30

Trickfråga! det skulle han inte :P

 

Det här svarade han iallafall på en intervju:

interview:how would you hit on a girl?
harry:what's the context? where are we?
interviewer:at a bar.
harry:where in the bar? are we in america?
interview:sure
harry:oh, well i can't go into bars in america so.

Av Sandra - 7 januari 2014 15:34

Inbrottstjuvar, Gang, MMA, New Mexico,  Joe Torrez,  Joseph Torrez, Död, Misshandel

NEW MEXICO. De här tjuvarna valde verkligen fel hem att råna. När de fyra brottslingarna skulle tvinga sig förbi kvinnan i huset stötte de nämligen på hennes fästman, Joseph Torrez.

27-åringen sysslar normalt med mixed martial arts, mer känt som MMA. Och lättviktaren Torrez gav sig på de fyra tjuvarna. En av dem misshandlade han så allvarligt att han dog. En annan var allvarigt skadad och fördes till sjukhus.

"Ska döda dig och din familj"

De två andra tjuvarna sprang livrädda från platsen.

Det var på nyårsdagen som männen slog till, detta efter att en av dem ska ha ringt och förvarnat om deras tillslag, skriver NY Daily News.

– Jag ska döda dig och din familj, jag ska ta mig in i ditt hus, ska mannen ha sagt i telefonen.

Kan åtalas

De två män som flydde från platsen kan nu åtalas för misshandel och skadegörelse. Samtliga fyra av de som försökte ta sig in i huset ska vara med i ett kriminellt gäng.

Torrez kan åtalas för dödandet av en av männen, men hans advokat menar att han endast försvarat sin familj och sitt hem.

Kort efter händelsen flyttade familjen från området, skriver NY Daily News.

Källa

Av Sandra - 7 januari 2014 15:13

 

I måndagens avsnitt av skandalsåpan Paradise Hotel tröttnade deltagaren Thobias Johansson, 23, på de övriga killarnas beteende gentemot tjejerna. 


Killarna tafsade på tjejerna och antydde att de kunde bli utröstade om de protesterade, vilket fick Thobias att se rött. "Jag tycker bara att det är kvinnoförnedring och jag tycker inte det är okej", förklarar han för Expressen. "Därför blev jag så jävla förbannad".

Det som fick Thobias att tända till var att Jesper Fröidh, 35, tog Emelie Rydberg, 23, på brösten. "Det var fruktansvärt att se Emelie må dåligt för att Jesper tog henne på brösten och att hon inte vågade säga till", säger Thobias. 

Emelie själv, samt deltagarna Aina Lesse, 23 och Anja Almeida, 23, håller med om Thobias version, men Jesper själv skrattar bort anklagelserna. "Hon har ju visat upp brösten innan", säger han som svar. (x)

 

Thobias är öpppet bisexuell och bor i Stockholm och jobbar som ögonfransförlängare. (x)

Jag hoppas att Tobias vinner eller iallafall kommer långt och att han åker ut på rätt sätt. Och det är jag inte ensam om:

Thobias i Paradise Hotel är den första öppet bisexuella killen i programmet. Han får kommentarer om att han är en "bögjävel". Han är en av dom sötaste killarna i programmet. Jag blir så ledsen när jag får höra att han också blir kallad "bögjävel". Varför ska man kalla andra "bögjävel"? Vad tjänar man på det? Det visar bara på att man är en dålig person. Asså jag blir så arg. Jag känner inte Thobias, men jag önska att jag och han fick kontakt. Han verkar vara en skit härlig kille. Han är verkligen underbar! Hoppas han vinner Paradise Hotel. (x)


Instagram: http://instagram.com/thob1as

Blogg: TV3.se/Thobias

Facebook: https://www.facebook.com/thobias.johansson.7


Translate

Always in my heart

Presentation

Välkommen till Sveriges enda blogg om Larry Stylinson!

Jag heter Sandra och är 19 år, jag har ett stort intresse för människor och våra skillnader och likheter. 
Visa min presentation

Sanningen om Larry Stylinson

Larry Stylinson - Är namnet för romansen mellan Louis Tomlinson och Harry Styles från One Direction. One Direction var med i X-Factor 2010 där de kom på tredje plats. Namnet kom från början när flera fans märke att Louis och Harry var närmare än de andra killarna.(Liam,Niall och Zayn) Först var det ett 'bromance' namn, att de bara var jättenära vänner men sedan började vissa av fansen märka att det fanns mer under ytan. Och då splittrades fandomen i två delar de som såg deras kärlek och de som trodde på lögnerna. Larry shippers kallas vi som såg, trodde och stöttade deras kärlek. 

Omröstning

Har du lärt dig något nytt här?
 Ja
 Nej

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Letar du efter något speciellt?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tips

Racing Extinction Se här med svensk text: https://nyafilmerhd.com/racing-extinction/

Böcker

Catch My Breath 

En fantastisk bok som du behöver läsa om du är ett fan av One Direction så att du lättare ska kunna förstå deras liv.

Veckans Musik

Hjälp till!

Home.     


Ovido - Quiz & Flashcards