Skylight

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra - 17 augusti 2013 12:48

 

I dag kan du göra som över 30 000 andra redan gjort: visa ditt stöd för Emma Green Tregaro.

Sportbladet sänder live från Kungsträdgården inför höjdhoppsfinalen.

– Kom dit och måla dina naglar som Emmas, säger Aftonbladets Jonas Algotsson.

Emma Green Tregaro har tagit ställning mot de nya ryska antigaylagarna.

I en modig protest visade 28-åringen upp sinanaglar i regnbågens färger. Aktionen har uppmärksammats enormt världen över och förvandlats till en av VM:s allra största snackisar.

Flera idrottare har ställt sig bakom den svenska höjdhopparens protest och torsdags startade Sportbladetkampanjen #GoEmma på Facebook. Bilden som vi lade ut har delats över 31 000 gånger och setts av över en miljon människor.

I dag kan du visa ditt stöd.

Måla dig som Emma

Inför höjdhoppsfinalen, som drar i gång klockan 16.00, kommer Sportbladet att sända live från Kungsträdgården i Stockholm. Där kan alla som vill måla sina naglar i regnbågens färger, precis som Emma.

– Vi kör i gång nagelmålningen strax efter klockan 13.00, säger Aftonbladets Jonas Algotsson som är med och anordnar evenemanget.

Från och med 13.30 sänder Aftonbladet även live från tv-studion.

Före detta längdhopparen Peter Häggström finns med som gäst.

– Det blir live från studion, vi har flygande reportrar på plats vid Kungsträdgården och en person som målar naglarna. Vi hoppas att folk kommer dit och stöttar Emma inför finalen, säger Jonas Algotsson.

Källa

Av Sandra - 16 augusti 2013 21:01

 

Startsidan / Sportbladet / Friidrott2013-08-16

Bolt om Emmas regnbågsnaglar: "Har inte problem"

Usain Bolts semifinal på 200 meter var en färdsträcka mot finalen i morgon.

Efteråt kommenterade han Emma Green Tregaros ställningstagande mot Rysslands anti-gaylagar.

– Alla har sin egen åsikt och jag har inte problem med någon, säger Bolt till Expressen.

 

Häromdagen vann Usain Bolt VM-guld på 100 meter. I dag kunde han utan problem vinna semifinalen på 200 meter framför sydafrikanen Anaso Jobodwana och ta sig till lördagens final. Segertiden skrevs till 20,12.

Efter semifinalen kommenterade han Emma Green Tregaros regnbågsmålade naglar, som blivit en världsnyhet.

– Alla har sin egen åsikt och jag har inte problem med någon. Har du en åsikt om något och känner dig bekväm med att prata om det ska det inte vara några problem, säger Bolt till Expressen.

"Alltid neutral"

Green Tregaro ska likt Bolt in i final under morgonen när han jagar medalj i damernas höjdhopp. Men Bolt tar olikt Emma inte ställning kring Rysslands lagar om förbud mot "homosexuell propaganda".

– Jag är alltid neutral och ger mig inte in i politiken. Jag är här för att springa, tävla och inspirera fans och friidrottare. Det är det jag är här för att göra och det är det jag gör, säger Usain Bolt.

Green Tregaro hoppar i finalen klockan 16.00 i morgon. Bolt springer finalen på 200 meter klockan 18.05


FOTNOT: På Jamaica är det straffbart med upp till 10 års fängelse för män att ha samlag med en annan man.

Källa

Av Sandra - 16 augusti 2013 19:34

Igår kom den här bilden ut:

Det är Louis och Eleanor i en smyckesaffär och alla Elounor shippers trodde självklart att dom kollade på ringar. Och idag kom den här artikeln på Blind Gossip: Ring Shopping | BLIND GOSSIP

   

Fans are totally freaking out about seeing this young male star shopping in a jewelry store with his girlfriend.

Calm yourselves!

When rich and famous people buy engagement rings, they do so behind closed doors in a private consultation with a jeweler who is known for wedding rings.

When rich and famous people who are dating get publicly photographed looking at rings at the counter of a fashion jewelry store… it’s a publicity stunt.

It worked, too. After all, it got your attention, didn’t it?

 



Av Sandra - 16 augusti 2013 16:34

Fredrick Douglas "Fred" Rosser föddes 2 november 1983 (29). Är en amerikansk proffessionell brottare. Hans ring namn är Darren young. Darren snackade med en kamera man från TMZ den 14 augusti där mannen frågade om en homosexuell brottare kunde lyckas i WWE och han svarade: "Absolutely. Look at me. I'm a WWE superstar and to be honest with you, I'll tell you right now, I'm gay. And I'm happy. I'm very happy."

Darren är nu den första unga öppet homosexuella brottaren någonsin hos WWE och den första huvudledande brottaren någonsin att komma ut när han är aktiv. 

 
 

 

 

Av Sandra - 16 augusti 2013 15:37

Pewds med Anthony och Ian från Smosh. Och flickvännen Marzia.

Det började som en hobby.

Göteborgaren Felix Kjellberg hade sett You­tube-klipp där folk inte bara spelade datorspel utan även kommenterade vad som hände under tiden.

Det såg roligt ut.

Han bestämde sig för att själv testa, under det stundom ganska högljudda alter egot PewDiePie.

"Blev rädd på riktigt"

I en intervju med IDG berättar han hur han gick från att spela samma traditionella spel som de andra spelade till att nischa in sig på skräckspel.

– Jag tänkte att jag kunde spela in när jag spelade skräckspel så att andra kanske kunde se på. Jag blev ju rädd på riktigt, säger Felix Kjellberg.

Fler och fler människor började följa hans speläventyr på nätet och till sist hoppade han av Chalmersutbildningen och började att spela på heltid.

– Jag lägger upp filmer varje dag. Folk är inte bara ute efter att titta på mig spela spel utan också vad som händer i mitt liv. Folk har fått som rutin att gå in varje dag. Det är väldigt mycket mer engagerad publik än vanlig tv till exempel, säger han i en intervju med Sveriges Radio.

Dubbelt så många som Bieber

Det har gett resultat.

Vid halv åtta i går kväll blev den 23-årige svensken störst av alla på YouTube, när han gick om duon Ian Hecox och Anthony Padillas gemensamma konto Smosh som i skrivande stund har 11 919 144 prenumeranter.

Felix Kjellberg har 11 930 981 personer som följer hans dagliga klipp.

Det är mer än dubbelt så många som Justin Biebers 5,6 miljoner följare.

Två miljoner fler än Rihannas 9,7.

Och tja, tjugo gånger fler än den halvmiljon människor som prenumenerar på vad den amerikanske presidenten har att säga.

– Det är tack vare er alla, skrev svensken i förmiddags på sittTwitterkonto

Källa


Jag älskar Pewds och följer hans Youtube-konto.

PewDiePie - YouTube

Pewds facebook-sida

Pewds Twitter

Några av hans videoklipp:

    

Av Sandra - 16 augusti 2013 15:34

Jelena Isinbajeva, 31, fördömde Emma Green Tregaros protest mot Rysslands nya anti-homolagar.

Nu hävdar VM-drottningen att hon blivit missförstådd.

– Jag är emot all diskriminering av homosexuella, säger Isinbajeva enligt AP.

 

Inför torsdagens tävlingar målade Emma Green Tregaro sina naglar i regnbågens färger.

Ett sätt att visa sitt stöd för homosexuellas rättigheter under VM – och i protest mot Rysslands nystiftade anti-homolagar.

Men Isinbajeva ilsknade och ägnade hela eftermiddagen åt att fördöma den svenska stjärnan.

– Det är respektlöst mot vårt land och våra medborgare. Vi är ryssar, kanske är vi annorlunda än folk från andra länder, men vi har våra lagar som alla måste respektera, sade bland annat den ryska stavhoppsstjärnan på torsdagens presskonferens.

En våg av kritik sköljde över henne samtidigt som Green Tregarostöttades av ett flertalet profiler.

Skyller på ett språkligt missförstånd

Men nu backar Isinbajeva efter sitt utspel – och hävdar att hon blivit missförstådd.

– Jag respekterar mina motståndares åsikter och låt mig göra en sak klar: jag är emot all diskriminering av homosexuella, säger hon i ett uttalande, enligt AP, och skyller på att engelskan inte är hennes modersmål.

– Vad jag ville säga var att folk ska respektera lagarna i andra länder, speciellt när de är gäster där, fortsätter Isinbajeva, som faktiskt är ambassadör för kommande vinter-OS i Sotji.

400-metersikonen Michael Johnson är en av dem som ifrågasatt henne.

– Det är bristande omdöme och en bristfällig åsikt, säger han i BBC.

Storbritanniens olympiska mästare i sjukamp från 2000, Denise Lewis, fyller i:

– Hon (Isinbajeva) är uppenbart inte i kontakt med resten av världen.

Källa

Av Sandra - 16 augusti 2013 12:38

Idag fyller Shawn Pyfrom 27 år!

Shawn Pyfrom

16 augusti 1986, Tampa, Florida, USA 
27 år
Shawn Pyfrom är mest känd från sin roll som Andrew Van De Kamp i tv-serien Desperate Housewives. Han favoritskådespelare är Mel Gibson och hans favoritbok är Anne Franks dagbok. Shawn Pyfrom skriver filmmanus på sin fritid, men har aldrig lyckats skriva färdigt ett. Hans favoritmat är ravioli och hummer.
Skådis

Det här hittade jag om honom på Blind Gossip:  

Gay Actor Is Pressuring His Closeted Boyfriend | BLIND GOSSIP 2011

These two young gay actors have been boyfriend and boyfriend for a several years now. One is on a young adult drama, the other on an older housewifey series. For now, the two just pretend to be best friends, with no public PDA.

While Drama Guy is still closeted, Housewifey Guy is all but out. Ever since Drama Guy and his blonde beard “broke up”, Housewifey Guy has been putting the pressure on to come out publicly. He doesn’t even bother with beards, and wants Drama Guy to quit pretending he’s straight, too. Drama Guy is toying with the idea and has been polling his friends and a few select colleagues to see if they think that now is a good time to come out. His biggest opponent so far? His blonde ex, who worries that her popularity may suffer if she is exposed as a beard.

Drama Guy: Penn Badgley

Housewifey Guy: Shawn Pyfrom

Blonde Beard: Blake Lively

The Party Performance | BLIND GOSSIP 2011

This female reality star was at a party with a number of closeted gay actors recently. What the rest of the guests didn’t know was that four people were going to be staging a little play starring the reality star and three of the actors. The objective was to get the guests to buy into the drama and feed the story to the tabloids. The “story”, approved by their publicists, was that the reality babe was dating a hunky actor, and that the actor’s television costar – along with the costar’s boyfriend – were quite vocal about the relationship. The reality star and the three closeted gay actors all played their roles to the hilt, and the story did wind up in the tabloids. What is still unclear, though, is whether it was a one-time publicity stunt, or if the reality star‘s convincing performance has secured her a longer-term gig as a paid beard.


Reality Star: Lauren Conrad

Actor: Chace Crawford

Actor’s Costar: Penn Badgley

Costar’s Boyfriend: Shawn Pyfrom

Behind The Vacation Photos | BLIND GOSSIP Januari 2012

You probably saw lots of photos of celebrities on vacation over the holidays. For example, there were photos of this attractive acting couple, relaxing together, all cozy and kissy and handsy. Sweet, right? Well, the real gossip is in what the cameras didn’t show you: the guy’s real boyfriend (also an actor), who accompanied the couple on the vacation but managed to stay just out of camera range. Yes, the relationship you see in pretty pictures is just a professional bearding arrangement, desperately trying to look like a real relationship.

Zoe Kravitz: Bikini Beach Vacation with Penn Badgley! 

Penn och Shawn har inte setts tillsammans på ett tag så jag tror att dom har gjort slut.

Av Sandra - 16 augusti 2013 11:05

Det här har hänt

14 augusti: Emma Green Tregaro lägger ut en bild på sociala medier där hon visar upp sina nymålade naglar. Fingrarna representerar regnbågens färger och är en protest mot att Ryssland stiftat en ny lag som diskriminerar hbt-personer.

I går morse: Green Tregaro berättar om sin protest. Att svenskan tog ställning vann uppskattning över h­ela världen. Men inte i Ryssland...

I går eftermiddag: Jelena Isinbajeva gick på en presskonferens ut och sågade Green Tregaro. ”Det är respektlöst mot vårt land, och våra medborgare. Jag stödjer vår regering.”

I går kväll: Tusentals svenskar, inklusive kända sportprofiler, går ut och stöttar Green Tregaro.

Emma Green Tregaro markerade tydligt mot Rysslands nya ”antihomo-lag” genom att måla sina naglar i regnbågens färger.

– Idrott handlar om att respektera varandra, så jag tyckte att det var en fin gest. Jag tycker att kärlek till en annan människa inte kan vara fel på något sätt. Om jag kan visa det på ett så enkelt sätt som att måla naglarna i regnbågens färger känns det som en väldigt liten sak för att förhoppningsvis sprida lite glädje. Sen är det även folk som blir upprörda av det, men jag har fått många positiva kommentarer, sa höjdhopperskan om sitt ställningstagande.

Tusentals sluter upp

På en presskonferens under torsdagseftermiddagen fick ryska storstjärnan Jelena Isinibajeva frågan vad hon tycker om Emma Green Tregaros agerade. Hon höll inte igen:

– Det är respektlöst mot vårt land och våra medborgare. Vi är ryssar, kanske är vi annorlunda än folk från andra länder, men vi har våra lagar som alla måste respektera, säger hon.

– Om vi tillåter folk att marknadsföra och göra allt det här på gatan, så är vi rädda för vår nation. Vi anser oss vara normala, pojkar lever med flickor och flickor lever med pojkar. Det kommer från långt bak i tiden, vi har aldrig haft problem med sånt här förr och vi vill inte ha det i framtiden.

Isinbajeva avfärdade de som vill bojkotta OS i Sotji 2014 på grund av Rysslands diskriminerande lagar.

– Självklart stöttar jag inte en bojkott, jag är ledsen att de vill involvera de aktiva i sitt problem. Alla är välkomna att tävla, men självklart, om de marknadsför såna här relationer ute på gatan, är det inte respektfullt mot våra medborgare.

Om vindarna blåser snålt i Ryssland mot Emma Green Tragero, får hon en storm av kärlek i hemlandet.

Flera tusen svenskar har postat sitt stöd för höjdhopperskan på Sportbladets facebooksida.

”Det är stenålder”

”Modigt, mycket modigt. Som svensk blir man stolt och glad”, skriver Lars-Erik Bengtsson.

”Jelena Isinbajeva är så utan civilkurage att det är skrämmande”, kommenterar Per Söderström.

Sveriges sportprofiler har till på köpet som en röst gått ut och hyllat höjdhopparen.

– Jag är stolt över henne. Det är löjligt att det finns såna regler och lagar i Ryssland, menar Ralf Edström.

Patrik Sjöberg är en annan legendar som vill skicka en hälsning till Green Tregaro.

– Det är bra att hon tar ett sådant initiativ. Jag kan bara hålla med Emma om att det verkar vara stenålder där borta.

Ulrika Knape-Lindberg var djupt imponerad över protesten:

– Jag tycker att hon gör något bra och visar sina åsikter på ett sofistikerat och snyggt sätt.

1. Stöttar du Emma Green Tregaro i hennes protest?

2. Vad tänkte du när du hörde Isinbajevas fördömande?

3. Bör Sverige bojkotta OS i Sotji?

Malin Baryard-Johnsson, 38, hoppryttare:

1. Absolut, jag tycker att det är en fantastiskt fin gest. Alla borde jobba mot deras lagar och visa att människor är lika mycket värda.

2. Det är tråkigt. En så stor profil borde våga stå upp för allas rätt i samhället.

3. Nej. Man bör aktivt arbeta för att få Ryssland att ändra sig men en bojkott vore tråkigt för alla olympier. Det måste finnas andra vägar som är bättre.


Hedvig Lindahl, 30, fotbollsmålvakt:

1. Ja, jag beundrar hennes mod. Som idrottare får vi lära oss att inte beblanda oss i politiska frågor men det kanske är dags nu. Vi har viktiga roller som förebilder.

2. Det är en sak att respektera ett lands lagar, men det är svårt att respektera någonting som gör att människor far så illa.

3. Nej, det verkar som att IOK har en bra idé om hur de ska hantera situationen och sätta press på Ryssland som värdland. Jag har fullt förtroende för att de gör något bra av situationen.


Ralf Edström, 60, fotbollslegendar:

1. Ja, jag är stolt över henne. Det är löjligt att det finns såna regler och lagar i Ryssland.

2. Jag blev besviken. Hon är en underbar idrottstjej men nu får man en liten annan bild av henne. Det hade varit bättre om hon sagt "inga kommentarer".

3. Nej, det har hållits tävlingar och evenemang i Kina, Vitryssland och på många andra ställen. Men det är bra att man visar om man tycker att något är fel. Det har gett stort eko.


Bernt Johansson, 60, OS-guldmedaljör i cykel:

1. Ja, det kan jag absolut ställa mig bakom. Jag förstår inte den hållningen de har i Ryssland och då är det bra att man rör om i grytan och skapar lite opinion som visar att det här är fel.

2. Hon säger väl det som hon förväntas säga. Men det är dags att vakna upp, vi lever faktiskt på 2010-talet och det här är ett förlegat sätt att tänka på. Det är bra att Emma gör en markering.

3. Nej, en bojkott kan bli kontraproduktivt om Ryssland upplever att det är hela världen mot dem. Då tar de inte till sig några protester.


Kim Martin, 27, ishockeymålvakt:

1. Absolut, alla människor är lika mycket värda. Om man är straight eller gay spelar ingen större roll.

2. Ryssland går emot många andra länder och man tycker att de borde kunna anpassa sig. När jag bodde där märktes det att homosexualitet inte var acceptabelt. Tjejerna i laget pratade inte om det och tränarna ville inte veta av det.

3. Nej, det hade varit jättetråkigt. Jag förstår om folk skulle vilja det, men förhoppningsvis kan man kompromissa och ha ett OS som vanligt.


Ulrika Knape-Lindberg, 58, simhoppslegendar:

1. Ja, jag tycker att hon gör något bra och visar sina åsikter på ett sofistikerat och snyggt sätt.

2. Äh, jag tycker som sagt att Emmas protest är väldigt sofistikerad. Det är starkt utan att på något sätt vara fult gjort.

3. Nej, jag har aldrig trott på att bojkotta någonting. Visst ska man visa vad man tycker om saker och ting men en bojkott har aldrig gett framgång.


Torgny Mogren, 50, före detta skidstjärna:

1. Ja, det är helt okej att visa sina åsikter på det viset. Hennes förklaring var också väldigt bra.

2. Självklart vill hon försvara sitt eget land och deras åsikter, hon vill väl framstå i bra dager och undvika att stöta sig med de som styr. Själv hade jag nog bett om att inte få uttala mig över huvud taget.

3. Nej, det är fel. Att gå så långt som en bojkott vore bara bortkastat. Det skulle inte leda någon vart, i så fall finns det andra sätt att visa sitt missnöje.


Anna Le Moine, 39, curlare:

1. Jag tycker att det är en bra gest, ett bra sätt att reagera på. Men så vitt jag vet har ingen gjort något liknande inom curling.

2. Protesten är riktad mot politikerna och inte hela nationen så klart. Jag tycker att Emma gör helt rätt som markerar att hon tycker att det är fel.

3. Det tycker jag absolut inte. OS är ett jättefint evenemang som står för vänskap och fred. Det enar nationer.


Börje Salming, 62, ishockeylegendar:

1. Jajamen, det gör jag. Det finns ingen anledning att inte göra det.

2. Hon säger att man ska följa lagarna, men anledningen till att det protesteras är ju för att lagarna är fel. Det är 2013 nu och då måste man haja lite mer, tycker jag. Man ska få älska och tycka om vem man vill.

3. Nej, såna ytterligheter behöver man inte ta till. Sporten ska komma i första hand, det politiska får man ta efteråt. Men jag tycker att det är jättebra att Emma protesterar, det syns mer än om en vanlig Svensson hade gjort det.


Magnus Hedman, 40, före detta fotbollsmålvakt:

1. Jag tycker såhär: alla har rätt att stå för vad de tycker. Känns det som en sak hon vill göra så ska man låta henne göra det.

2. Det kan finnas en poäng i det hon säger också. Det är klart att det här tas emot med blandade reaktioner eftersom lagarna och reglerna är annorlunda på många andra ställen.

3. Nej, det köper jag inte över huvud taget. Ska man bojkotta alla länder som inte ser exakt ut som Sverige så skulle alla OS behöva gå här.


Anders Gärderud, 66, OS-guldmedaljör på 3 000 meter hinder 1976

1. – Ja, det gör jag. Jag delar Sverige officiella hållning: min princip är att kärleken människor känner för varandra inte kan vara felaktig.

2. – Det är ju alltid olika i olika länder. Sverige har en hållning, som vi väl delar med större delen av världen. Det finns en annan syn på saken i andra länder, inklusive Ryssland. Isinbajeva är en officiell person i Ryssland, och det framstår väl kanske som konstigt om hon inte delar regeringens hållning. Jag har svårt att döma någon, men jag tycker att "vår" hållning är sund och riktig.

3. – Nej, det tycker jag inte att man bör göra. Jag tycker att idrottens viktigaste budskap är att förena i stället för att splittra.


Malin Ewerlöf Krepp, 41, före detta löpare

1. – Nja. Jag tycker inte att man ska blanda ihop politik och sport. Att hålla på och dra in en massa protester tycker jag inte att man ska göra under ett idrottsevenemang. Det har inte med sport att göra. Så jag tycker att det var lite fel tillfälle.

2. – Alla får göra vad de vill. Som jag sa, jag tycker inte att man ska blanda in politik i sammanhanget. Jag kan förstå både Isinbajeva och Emma. Men är det så att man tycker att ett land har felaktiga lagar så finns det bättre tillfällen att protestera mot det.

3. – Nej. Jag tycker att idrotten ska hålla sig utanför sådant. En bojkott står jag inte bakom.


Linda Haglund, 57, före detta sprinter

1. – Ja. Egentligen vet jag vet inte om man ska blanda in politiken i idrotten, men samtidigt måste man reagera ibland. Precis som under OS 1968 med black power och det där. Jag stödjer naturligtvis Emma.

2. – Det där får stå för Jelena. Men 2013 måste man väl förstå att alla människor har lika värde? Emma har inte gjort något respektlöst, även om Jelena säger det. Hon står bara för sin åsikt. Så Jelena ska definitivt inte prata om vad som är respektlöst eller inte. Det här handlar om människors lika värde, och ibland måste man ta hjälp av idrotten för att göra saker bättre.

3. – Nej, det tycker jag inte. Vi ska yttra våra åsikter, men aldrig bojkotta. Det kan ju vara kontroversiellt vilket land man än åker till. I stället för att bojkotta är det viktigt att vara där. Det som Emma har gjort är väl det bästa sättet att agera på.


Mattias Sunneborn, 42, före detta längdhoppare

1. – Ja, självklart. Till 110 procent. Det är otroligt att det ens kan bli en fråga vi måste diskutera.

2. – Jag känner inte henne. Men i mina ögon sjunker hon flera steg nu, på direkten. Att döma andra människor, som Jelena gjort, ska man vara väldigt försiktig med.

3. – Det där är ju en komplicerad fråga. Jag tycker nog inte det. Åker man dit kan man enklare belysa problemen i landet. Det är perfekt det som Emma, hon agerar helt rätt. Bra, Emma!


Ann-Louise Skoglund, 51, före detta sprinter

1. – En idrottsarena ska självklart vara till för alla, oavsett vilken sexuell läggning man har. Sen hur hon agerar, det kan man ju fundera på. Men alla ska vara välkomna.

2. – Jag hade inte förväntat mig något annat (från Jelena Isinbajeva). Man är ju ofta lojal mot sitt land. Varje individ måste ta ställning på sitt sätt.

3. – Nej. Det är inte en framkomlig väg att påverka. Ska man påverka måste man vara med och vara där. Inte ta avstånd från hemmaplan, utan ge sig in i fajten.


Patrik Sjöberg, 48, höjdhoppslegendar

1. – Ja, det är helt självklart. Det är bra att Emma tar ett sådant initiativ.

2. – De där frågorna ska du ställa till mig egentligen. Men jag kan bara hålla med Emma Green om att det verkar vara stenålder där borta.

3. – Många med åsikter tycker alltid att idrotten ska bojkotta. Men alla svenska företag som är där och investerar, då? Ska inte Volvo i så fall sticka från Ryssland? Jag tycker att Emma Green visar att man kan protestera på plats, på ett bättre sätt än om man stannar hemma. 


Philip Nossmy, 30, häcklöpare

1. – Ja. Lagarna i Ryssland är motbjudande och inhumana. Kände Emma att hon ville sätta ner foten mot det så står jag absolut bakom henne.

2. – Hon säger att Emma inte följer deras lagar. Men jag tror inte att Emma brutit mot någon lag genom att måla sina lagar. Jelena har tappat mycket i anseende genom att agera på det här sättet. Det verkar lite mossigt, minst sagt.

3. – Jag tror inte på en bojkott. De är ofta kontraproduktiva. Bättre då att vara på plats och stå upp för mänskliga rättigheter. Det är upp till var och en av våra idrottare, men jag tror inte att en officiell bojkott skulle få särskilt stor effekt.

Sammanställning: Petter Öhlring & Per Bohman

 

Källa

Translate

Always in my heart

Presentation

Välkommen till Sveriges enda blogg om Larry Stylinson!

Jag heter Sandra och är 19 år, jag har ett stort intresse för människor och våra skillnader och likheter. 
Visa min presentation

Sanningen om Larry Stylinson

Larry Stylinson - Är namnet för romansen mellan Louis Tomlinson och Harry Styles från One Direction. One Direction var med i X-Factor 2010 där de kom på tredje plats. Namnet kom från början när flera fans märke att Louis och Harry var närmare än de andra killarna.(Liam,Niall och Zayn) Först var det ett 'bromance' namn, att de bara var jättenära vänner men sedan började vissa av fansen märka att det fanns mer under ytan. Och då splittrades fandomen i två delar de som såg deras kärlek och de som trodde på lögnerna. Larry shippers kallas vi som såg, trodde och stöttade deras kärlek. 

Omröstning

Har du lärt dig något nytt här?
 Ja
 Nej

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Letar du efter något speciellt?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tips

Racing Extinction Se här med svensk text: https://nyafilmerhd.com/racing-extinction/

Böcker

Catch My Breath 

En fantastisk bok som du behöver läsa om du är ett fan av One Direction så att du lättare ska kunna förstå deras liv.

Veckans Musik

Hjälp till!

Home.     


Skapa flashcards