Skylight

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Jämförelsen - Vem ur 1D är deprimerad och vem är den egentliga manshoran?

Av Sandra - 20 juli 2013 00:45

Frågorna var:

1.Vem tror du har det jobbigast i 1D?
2.Vem tror du Louis älskar mest, Harry eller Eleanor?
3.Vem ur 1D tror du har flest hemligheter?
4.Vem ur 1D tror du har legat med flest tjejer?
5.Om du fick gifta dig med någon ur 1D, vem skulle det vara och varför?


Första personen är min lilla syster, hon är 12 år:

1.Louis
2.Harry
3.Louis
4.Zayn
5. Niall för att han är gullig.

 

Andra personen är en 14 årig tjej jag träffade på facebook som är Larry shipper:

1. Louis och Harry har det jobbigast. Folk tror att det var Louis som låg bakom bullshittweetsen. Harry är bl.a i media framställd som en manshora nästan, ligger med tjejer hela tiden och vissa fans tror ju på detta. Larry har det jobbigt.
2. Harry helt klart. Jag orkar inte ens ta upp anledningarna varför haha.
3. Larry.
4. Jag tror Zayn eller Louis...
5. Om Larry inte existerade så skulle jag gift mig med Louis!

 

Tredje personen är en 19 årig tjej från tidningenjulia.se som är ny när det gäller 1D:

1. liam tror jag är inte säcker på doma frågorna
2. eleanor 
3. zayn 
4. harry 
5. harry för att han är så söt och han verkar så himla snäll fin person att vara med även säckert rolig kan skratta med sånt



Fjärde personen är en tjej som har en blogg om 1D, svenska1dlovers och som är Elounor shipper:

1. Niall
2. Eleanor!!!!
3. Zayn
4. Harry
5. Louis

 

Femte personen är en tjej som har en novellblogg om 1D, onednovellblogg.

1. Eh...Zayn. Han försöker sluta röka för fansens skull, och får en massa skit för att han röker, ett misstag han gjorde när han var yngre. Dessutom har han fått känna på rasism, någon frågade; "var det dina föräldrar som flög in i tvillingtornen den 11:e september?" Det är svårt att säga vem som har det jobbigast, det beror på vilken period. Liam hade det extremt jobbigt som yngre, t.ex 

2. Svårt att säga. Jag shippar Elounor men om Larry var ett par skulle jag vara glad också. Louis älskar de båda, och den enda som vet exakt vad han känner för vem är Louis själv.

3. Öhm. Herregu. Jag vet inte.

4. Jag går emot hela mig själv när jag säger det; Harry. Liam var med Danielle länge, Louis har Eleanor och Zayn har Perrie. Harry har inte haft något långvarigt förhållande. Jag tycker inte om att skriva det här, för jag hatar ryktet om att han är en womanizer eller "manwhore", han har ingen flickvän och är 19 år. När han väl har en flickvän tror jag att han är väldigt lojal. 

5. Alltså. Jag gillar inte såna frågor men Harry. Jag tycker att det är något med honom som jag inte kan sätta fingret på, och dessutom är han och jag rätt lika till sättet :) 

 

Sjätte personen är en tjej som har den här bloggen: Filippa △

1. Av allt som pågår just nu, så tror jag att Louis har det jobbigast.
2. Sh*t, svårt att veta. Men ja, är det fel att säga Harry..? Jag tänker säga Harry ändå. Jag tror att han älskar Harry mest, på vilket sätt vet jag inte, men jag säger Harry.
3. Niall, faktiskt. 
4. Oh my... inte vet jag. Vill inte svara fel på något sätt, men jag tror faktiskt Louis eller Zayn... ehehe..
5. Ahh.. svåra frågor. Zayn, tror jag, tänk dig att han är såhär lite beskyddande över dig och ja.. jag vet inte varför. Ahh!

 

Jämförelsen:

Jag frågade olika tjejer, olika typer av fans och olika åldrar.

1. På första frågan om vem som har det jobbigast var svaren ganska olika men flest svarade Louis, och Zayn var också ett bra svar. De flesta röstade nog på Louis eftersom alla har märkt att han har förändrats och att han har så mycket press på sig med alla rykten om att han är en homofob och skitstövel och samtidigt med alla rykten runt Harry och Eleanor. 

2. De flesta svarade Harry vare sig det var romance eller bromance. Eftersom dom alltid har varit närmare än alla andra och att inga rykten skulle kunna förstöra det, vare sig dom är tillsammans eller inte. 

3. Om vem som har flest hemligheter var svaren också ganska olika men Zayn var populärast och Louis, pga alla rykten om Eleanor och Harry och att det är hemlighet som bara han och några få till känner till hela sanningen om.

4. Om vem som har legat med flest tjejer var Harry och Zayn populärast. Jag tror att de som röstade på Harry var de som tror på det som står i tidningar medans de andra antingen tänkte att Harry var med Louis eller att han var för snäll för att verkligen vara med alla tjejer och då blev Zayn populärast eftersom han är den som verkar minst oskyldig.

5. De flesta skulle gifta sig med Harry eller Louis, Harry eftersom han är så snäll och söt, Zayn eftersom han säkert skulle vara beskyddande.

Och mina svar:

1. Jag tror att Louis har det jobbigast just nu eftersom han är den som står upp emot m!m samtidigt som han framstår som en homofob fast han är raka motsatsen. Han har också varit väldigt stressad och saknar sin familj väldigt mycket. Om man jämför Louis med hur han var 2010 och 2013 är han helt förändrad.

 

2. Louis älskar Harry mer även om det bara var en bromance.


Louis och Harry och gått igenom en hel del och gjort så mycket tillsammans, man kan fortfarande se kärleken dom har för varandra:


3. Den här är rätt svår men jag skulle gissa på Louis eller Zayn, båda är rätt stängda och är bra på att dölja sina känslor och hemligheter till skillnad från Harry. Och det har varit mest rykten runt Zayn, om han har ätstörningar och om han har varit otrogen mot Perrie och samtidigt alla rykten om det är ett pr förhållande eller om dom är genuint förälskade. Och Louis är en av anledningarna till varför det är så mycket prat om Larry och Elounor, han har sagt att han är tillsammans med Eleanor men sättet han beter sig med Harry, ser på Harry är helt annorlunda än med Eleanor.       

4. Zayn och Niall. Louis och Harry har varit med varandra och Liam hade Danielle.

En tjej la up ett telefonsamtal hon och hennes vän hade med Zayn, tyvärr är klippet borttaget men nån hann skriva ner samtalet:


Zayn: Hello?
Girls: Hello?
Zayn: Yeah, just a quick... You know when you come in the hotel, yeah? 
Girls: Yeah.
Zayn: Uhm, just walk straight in, stop, don't get involved with the people outside 'cause there are fans outside. You don't want to look like a fan. You walk straight in...
Girls: We don't want to get you in trouble...
Zayn: No, listen... Walk straight in.
Girls: Is there going to be like, security outside? Are they gonna let us in?
Zayn: No! Just listen to what I'm sayin'! Listen to what I'm sayin'.
Girls: Okay, go.
Zayn: There's fans outside, yeah.
Girls: Ok.
Zayn: 'Cause you don't want to look like a fan, yeah, so you'll just walk straight in and get in the lift (elevator). If they ask you who you are, say your name's Cristobel Riley (sic?).
Girls: Cristobel Riley?
Zayn: Yeah, that's your name.
Girls: Okay.
Zayn: Okay?
Girls: Okay. So where do I go and say my name's Cristobel Riley?
Zayn: No, you don't go anywhere. If they ask you who you are, then you say that...
Girls: Oh!
Zayn: Don't go anywhere, just get straight in the lift (elevator) and come up. Listen, how far away are you?
Girls: Twenty minutes.
Zayn: How?
Girls: I'm going fast, I don't know what you want me to do. Just wait.
Zayn: How far away are you?
Girls: Twenty minutes.
Zayn: Twenty minutes?
Girls: It's raining and I can't see.
Zayn: Oh, well Harry's saying you have to be quicker than that.
Girls: Alright... Tell Harry that we're coming.
Zayn: Ah, fifteen? Fifteen minutes is good.
Girls: Tell Harry he needs to wait.
Zayn: Harry, uh, if he wants booty, he has to wait.
Girls: Tell him to calm down, he'll get it
Zayn: Alright, just be as quick as you can, yeah.
Girls: Okay, we are.
Zayn: Listen, and you're coming to the 17th floor. 
Girls: Okay.
Zayn: Alright, bye. 
Girls: Bye

Ena tjejen var ute efter Harry så Zayn ljög för att få dit henne och sen fick hon Niall istället.

  

5. Louis och Harry har ju varandra och varken Niall eller Zayn är min typ så då blir det Liam. Egentligen skulle jag nog vilja gifta mig med Josh(har en svaghet för brunetter) han är både söt, snygg och rolig. Blev kär efter hans intervju med Caspar Lee.

 

Fortsätt kommentera era svar så lägger jag upp dom!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 18 augusti 2018 13:16

    You gotta consider her a living person, that's it! You're either living or you're not. You ain't little, you ain't a girl, you ain't a boy, you ain't strong or smart, you're alive."— Charles   ...

Av Sandra - 15 augusti 2018 16:14

  En Squitten är en katt med korta eller deformerade framben och normallånga bakben. Namnet är en blandning av squirrel och kitten eftersom katterna liknar ekorrar. Sjukdomarna som kan leda till Squitten är radial hypoplasia (underutvecklade under...

Av Sandra - 14 augusti 2018 15:27

  Mantelbältan är det minsta bältdjuret och beskrevs för första gången 1825 av Richard Harlan. Den har små ögon, vitgul päls och ett ljusrosa skal. Den är aktiv på natten och lever ensam. Den äter insekter, maskar, sniglar och rötter. Mantelbältan...

Av Sandra - 14 augusti 2018 12:45

  Har du en katt med onormalt många tår? Då kan du ha en katt med Polydaktyli en såkallad Skeppskatt. Normalt sett har en katt 18 tår, 5 där fram och 4 där bak men en skeppskatt kan ha så många som 28 tår. Det är vanligast för katter att ha Polyda...

Av Sandra - 13 augusti 2018 15:54

  I USA har det spridits mycket bilder på en hummer som fångades i Maine, vad är så speciellt med just den här hummern? Den är 1 av 100 miljoner. För den har nästan inga färgpigment så pass att den kan liknas med albino. Orskaken? Forskare har ...

Translate

Always in my heart

Presentation

Välkommen till Sveriges enda blogg om Larry Stylinson!

Jag heter Sandra och är 19 år, jag har ett stort intresse för människor och våra skillnader och likheter. 
Visa min presentation

Sanningen om Larry Stylinson

Larry Stylinson - Är namnet för romansen mellan Louis Tomlinson och Harry Styles från One Direction. One Direction var med i X-Factor 2010 där de kom på tredje plats. Namnet kom från början när flera fans märke att Louis och Harry var närmare än de andra killarna.(Liam,Niall och Zayn) Först var det ett 'bromance' namn, att de bara var jättenära vänner men sedan började vissa av fansen märka att det fanns mer under ytan. Och då splittrades fandomen i två delar de som såg deras kärlek och de som trodde på lögnerna. Larry shippers kallas vi som såg, trodde och stöttade deras kärlek. 

Omröstning

Har du lärt dig något nytt här?
 Ja
 Nej

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Letar du efter något speciellt?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tips

Racing Extinction Se här med svensk text: https://nyafilmerhd.com/racing-extinction/

Böcker

Catch My Breath 

En fantastisk bok som du behöver läsa om du är ett fan av One Direction så att du lättare ska kunna förstå deras liv.

Veckans Musik

Hjälp till!

Home.     


Skapa flashcards